»

Informatii privind achizitia unei case de marcat

Achizitia unei case de marcat se poate face direct de la Danubiu-Exim(in Bucuresti/Ilfov) sau de la o Unitatea Acreditata din judetul respectiv.

Achizitie casa de marcat de la Danubius – Exim (in Bucuresti/Ilfov)

Poti veni sa ridici casa de marcat si actele de la sediul nostru din str.Vasile Gherghel, nr.12, sector 1, intre orele 9-18.

Fiscalizarea si scolarizarea sunt gratuite la sediul firmei noastre.

Daca doresti fiscalizarea la punctul tau. de lucru, se va plati deplasarea tehnicianului. Trimite un mail la service@danubius-exim.ro sau la tel.021/200.60.00

Dupa achizitionarea casei de marcat DATECS:

Mergi la DIRECTIA GENERALA REGIONALA A FINANTELOR PUBLICE a Municipiului Bucuresti, str. Dimitrie Gerota, nr 13, in spatele Hotelului Intercontinental - pentru obtinerea numarului de ordine al casei de marcat, cu urmatoarele acte: de la Danubius Exim (factura, chitanta/certificare plata – aceasta din urma este solicitata de ANAF in cazul in care plata a fost facuta prin internet banking/card/ramburs, certificatul de garantie, copie procesul verbal de sigilare de la DGRFPB copie, copie Avizul de la Comisia de Avizare) si urmatoarele documente din partea firmei, si anume:

  • CUI - copie,
  • CIF-copie,
  • Copie C.I. Administrator
  • Copie dupa: contract de inchiriere/contract vanzare-cumparare/contract de comodat punct de lucru
  • Copie dupa certificatul constatator al punctului de lucru: Rezolutie + Mentiuni
  • Cerere de atribuire a numarului de ordine (2 ex) + Declaratie pe propria raspundere – acestea se gasesc la DGRFPB Gerota
  • Depunerea actelor  la DGRFPB Gerota poate fi factuta fie de Administratorul societatii/un angajat cu imputernicire din partea firmei/ technician Danubius – contra cost – pentru detalii va rugam sunati la: 021.200.60.00/01 sau trimite-ti mail la: vanzari@danubius-exim.ro 

Mai rapid se poate obtine NUI (numar unic de inregistrare) de la ANAF prin intermediul Spatiului Public Virtual (S.P.V) prin completarea si semnarea formularului C801 precum si prin incarcarea unei arhive cu toate actele de mai sus.

1.    Dupa ce ai obtinut numarul de ordine, suna la DANUBIUS EXIM SRL – DEP. TEHNIC TEL. 021/200.60.25; 021/200.60.26; 021/200.60.27 transmite e-amil la service@danubius-exim.ro sau veni direct pentru fiscalizare la sediul din Vasile Gherghel nr. 12, Sector 1 Bucuresti in vederea fiscalizarii.

  ATENTIE!

2.    Mergi cel tarziu a doua zi cu DECLARATIA DE INSTALARE, REGISTRU SPECIAL si CARTEA DE INTERVENTIE pentru a fi inregistrate  la administratia fiscala unde iti desfasori activitatea/punctul de lucru. Documentul va fi inregistrat la Registratura pentru a iti pune stampila si numarul de inregistrare.

3.    Un exemplar din aceasta Declaratie de Instalare va trebui data de catre tine la Administratia Financiara a sectorului unde ai punctul de lucru, un exemplar il pastrezi, un exemplar il vei aduce la Danubius Exim SRL – ca unitate de service, si un exemplar trebuia inregistrat la administratia financiara de care apartine sediul social, impreuna cu Registrul Special.

4.    Din acel moment vei putea utiliza casa de marcat.

        Iti dorim succes!  

Contact
strada Vasile Gherghel, nr. 12, sector 1 011523, Bucuresti
021-224 55 24 / 021-224 55 25
© Copyright Danubius-Exim 2021. Toate drepturile rezervate.