»

Informatii privind achizitia unei case de marcat

In acest articol regasiti informatiile necesare si pasii care trebuiesc parcursi pentru achizitionarea si punerea in functiune a unei case de marcat.

Achizitia de casa de marcat se poate face direct de la Danubiu-Exim(in Bucuresti/Ilfov) sau de la un dealer local (localizat pe Internet).

Achizitie casa de marcat de la Danubius – Exim (in Bucuresti/Ilfov)

Puteti veni sa ridicati casa de marcat si actele de la sediul nostru din str.Vasile Gherghel, nr.12, sector 1, intre orele 9-18.

Fiscalizarea si scolarizarea sunt gratuite la sediul firmei noastre.

Daca doriti fiscalizarea la punctul dvs. de lucru, se va plati deplasarea tehnicianului (se va suna la numarul de telefon 021/200.6025/26/27 pentru programare).

Dupa achizitionarea casei de marcat DATECS,

Mergeti la DIRECTIA GENERALA REGIONALA A FINANTELOR PUBLICE a Municipiului Bucuresti, str. Dimitrie Gerota, nr 13, in spatele Hotelului Intercontinental - pentru obtinerea numarului de ordine al casei de marcat,.
    cu urmatoarele acte: de la Danubius Exim (factura, chitanta/certificare plata – aceasta din urma este solicitata de ANAF in cazul in care plata a fost facuta prin internet banking/card/ramburs, certificatul de garantie, copie procesul verbal de sigilare de la DGRFPB copie, copie Avizul de la Comisia de Avizare.) si actele firmei Dumneavoastra :
•    CUI - copie,
•    CIF-copie ,
•    Copie C.I. Administrator
•    Copie dupa: contract de inchiriere/contract vanzare-cumparare/contract de comodat punct de lucru
•    Copie dupa certificatul constatator al punctului de lucru: Rezolutie + Mentiuni
•    Cerere de atribuire a numarului de ordine (2 ex) + Declaratie pe propria raspundere – acestea se gasesc la DGRFPB Gerota
•    Depunerea actelor  la DGRFPB Gerota poate fi factuta fie de Administratorul societatii/un angajat cu imputernicire din partea firmei/ technician Danubius – contra cost – pentru detalii va rugam sunati la: 021.200.60.00/01 sau trimite-ti mail la: bogdan.dicu@danubius-exim.ro/andreea.anghel@danubius-exim.ro

1.    Dupa ce ati obtinut numarul de ordine de la DGRFPB -GEROTA, sunati apoi la DANUBIUS EXIM SRL – DEP. TEHNIC TEL. 021/200.60.25; 021/200.60.26; 021/200.60.27; pentru a va programa in vederea fiscalizarii.
  ATENTIE!
  - FISCALIZAREA SE VA FACE IN TERMEN DE MAXIM 7 ZILE DE LA OBTINEREA NUMARULUI DE ORDINE DE LA D.G.R.F.P. B.
2.    Mergeti apoi in termen de 24 de ore cu DECLARATIA DE INSTALARE pentru a fi semnata si de inspectorul fiscal de la administratia fiscala de unde va desfasurati activitatea/punctul de lucru. Documentul va fi inregistrat la Registratura pentru a va pune stampila si numarul de inregistrare.
3.    Un exemplar din aceasta Declaratie de Instalare va trebui data de dvs. la Administratia Financiara a sectorului unde aveti punctul de lucru, un exemplar la Dumneavoastra, un exemplar il veti aduce la Danubius Exim SRL – ca unitate de service si un exemplar la DGRFPB GEROTA( de unde ati obtinut numarul de ordine) in maxim 7 zile .
4.    Din acel moment veti putea incepe sa lucrati cu casa de marcat.
        Va uram succes!      

Furnizam in permanenta servicii de calitate, impunand noi standarde pe piata in care activeaza si depasind asteptarile clientilor si colaboratorilor in domeniul distributiei de case de marcat si alte echipamente fiscale, precum si in domeniul comercializarii de echipamente de plati.
© Copyright Danubius-Exim 2017. Toate drepturile rezervate.