»

Fiscalizarea unei case de marcat

Pentru fiscalizarea unei case de marcat se intocmeste un dosar pentru cerere de inregistrare (ANAF) – pentru mun. Bucuresti trebuie sa se prezinte personal unul dintre administrator sau asociat sau un delegat cu procura notariala.

LA A.N.A.F. AVETI NEVOIE DE URMATOARELE ACTE:

Actele primite la achizitionarea casei:

  • factura,
  • chitanta/ordin de plata
  • certificatul de garantie,
  • procesul verbal de sigilare de la Administratia Financiara, - copie
  • Avizul de la Comisia de Avizare. – copie

impreuna cu actele firmei dvs:

  • Copie dupa CUI;copie + original
  • Copie CIF, copie + original
  • Dovada punct de lucru, copie + original
  • Dovada de spatiu, copie + original
  • Cerere de atribuire a numarului de ordine (2 ex)

I. Cu aceste documente veti merge la AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA din fiecare judet, pentru obtinerea numarului de ordine al casei de marcat.

Dupa ce ati obtinut numarul de ordine de la ANAF, sunati la Administratia Financiara din judetul unde aveti punctul de lucru si anuntati inspectorul ca ati achizitionat o casa de marcat pe care urmeaza sa o fiscalizati. Sunati apoi la Danubius-Exim SRL(tel. 021-224 55 24 / 021-224 55 25), in cazul in care ati achizitionat casa de la Danubius-Exim, sau la distribuitorii Danubius pentru a va programa in vederea fiscalizarii.

II. In cazul in care ati achizitionat casa de la Danubius-Exim, FISCALIZAREA CASEI DE MARCAT si SCOLARIZAREA se vor efectua GRATUIT LA SEDIUL SOCIAL, str. Vasile Gherghel ,nr.12, SECTOR 1, BUCURESTI , tel. 021/200/6025/26/27

III. La fiscalizare si scolarizare va veti prezenta impreuna cu casa de marcat, Registrul Special , Cartea de Interventii, stampila firmei si un set de role. Persoana care va lucra cu casa de marcat va fi scolarizata gratuit.

IV. Dupa scolarizare si fiscalizare se va completa Declaratia de Instalare in 4 exemplare care va fi semnata de Unitatea de Service si Dumneavoastra in calitate de Beneficiar.

• Mergeti apoi in termen de 24 de ore cu Declaratia de Instalare pentru a fi semnata si de inspectorul Administratiei Financiare pe care l-ati anuntat in prealabil. Documentul va fi inregistrat la Registratura pentru a va pune stampila si numarul de inregistrare.

• Un exemplar din aceasta Declaratie de Instalare va ramane la Administratia Financiara, un exemplar la Dumneavoastra, un exemplar la unitatea de service si un exemplar la AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA( A.N.A.F).

• Din acel moment veti putea incepe sa lucrati cu casa de marcat. Va uram success!

ATENTIE !
• FISCALIZAREA SE VA FACE IN TERMEN DE 7 ZILE DE LA DATA PRIMIRII NUMARULUI DE ORDINE DE LA A.N.A.F.
• DECLARATIA DE INSTALARE (IN 4 EXEMPLARE) SE VA DEPUNE LA ADMINISTRATIA FINANCIARA IN TERMEN DE 24 ORE DE LA FISCALIZARE.

Furnizam in permanenta servicii de calitate, impunand noi standarde pe piata in care activam si depasind asteptarile clientilor si colaboratorilor in domeniul distributiei de case de marcat si alte echipamente fiscale, precum si in domeniul comercializarii de echipamente de plati.
© Copyright Danubius-Exim 2017. Toate drepturile rezervate.