»

Centrul de suport Danubius Exim pentru case de marcat

Danubius Exim ofera suport tehnic specializat prin intermediul serviciului de Call Center, raspunzand la orice solicitare referitoare la produsele din oferta companiei: echipamente fiscale precum casele de marcat sau imprimantele fiscale, echipamente periferice sau dispozitive de plati.

Modalitati prin care puteti apela serviciul de call center:

  • 021/200 6000 - call center DANUBIUS EXIM.
  • 021/200 60 25, 021/200 60 26, 021/200 60 27 - linie telefonica dedicata pentru clientii care au contract de service
  • 021/200 60 03 - comenzi role client ING
  • 021/200 60 10 - call center client Cetelem

Pentru problemele tehnice care nu pot fi solutionate prin telefon, te asteptam la sediul firmei, unde personalul nostru tehnic specializat iti poate oferi sprijinul in rezolvarea oricarei probleme legata de casele de marcat fiscale Datecs.

Intrebari frecvente

In aceasta sectiune poti gasi raspunsuri la cele mai frecvente intrebari legate de alegerea casei de marcat, pasii pentru fiscalizare si alte proceduri. In cazul in care nu gasesti aici raspuns la intrebarea ta, te invitam sa ne contactezi folosind formularul din pagina de Contact a site-ului.

Documentatie si drivere

Selecteaza categoria:
Selecteaza produsul:
DATECS BLUECASH-50
TIP FISIERDESCRIERESISTEM DE OPERAREDIMENSIUNE 
Manual casa de marcat BLUECASH-50

Manualul utilizatorului CASA DE MARCAT ELECTRONICA FISCALA DATECS BLUECASH-50

2 MBDESCARCA
Contact
strada Vasile Gherghel, nr. 12, sector 1 011523, Bucuresti
021-224 55 24 / 021-224 55 25
© Copyright Danubius-Exim 2023. Toate drepturile rezervate.