»

Centrul de suport Danubius Exim pentru case de marcat

Danubius Exim ofera suport tehnic specializat prin intermediul serviciului de call center, raspunzand la orice solicitare referitoare la produsele din oferta companiei: echipamente fiscale precum casele de marcat sau imprimantele fiscale, echipamente periferice sau dispozitive de plati.

Modalitati prin care puteti apela serviciul de call center:

  • 021/200 6000 - call center DANUBIUS EXIM.
  • 021/200 60 25, 021/200 60 26, 021/200 60 27 - linie telefonica dedicata pentru clientii care au contract de service
  • 021/200 60 03 - comenzi role client ING
  • 021/200 60 10 - call center client Cetelem

Pentru problemele tehnice care nu pot fi solutionate prin telefon, va invitam la sediul firmei, unde personalul nostru tehnic specializat va poate oferi sprijinul in rezolvarea oricarei probleme legata de casele de marcat fiscale Datecs.

Intrebari frecvente

In aceasta sectiune puteti gasi raspunsuri la cele mai frecvente intrebari legate de alegerea casei de marcat, pasii pentru fiscalizare si alte proceduri. In cazul in care nu gasiti aici raspuns la intrebarea dvs., va invitam sa ne contactati folosind formularul din pagina de Contact a site-ului.

Documentatie si drivere

Selecteaza categoria:
Selecteaza produsul:
DATECS DP05
TIP FISIERDESCRIERESISTEM DE OPERAREDIMENSIUNE 
Documentatie case de marcat DP 05

Manual de utilizare casa de marcat Datecs DP 05

962 KBDESCARCA
SDK Bluetooth Android

SDK destinat dezvoltarii de aplicatii pentru device-uri ce folosesc Android sau J2ME.

Android126 KBDESCARCA
Furnizam in permanenta servicii de calitate, impunand noi standarde pe piata in care activam si depasind asteptarile clientilor si colaboratorilor in domeniul distributiei de case de marcat si alte echipamente fiscale, precum si in domeniul comercializarii de echipamente de plati.
© Copyright Danubius-Exim 2017. Toate drepturile rezervate.