»

Ce au cumparat romanii de pe internet in 2013

Se estimeaza ca rata de penetrare a comertului online este de  20,6% in 2013, fata de 16,4% in 2010, iar valoarea acestuia (plati prin intermediul cardului) este preconizata a fi de 286 milioane euro.

Potrivit unui studiu efectuat de Dedalus, topul serviciilor si produselor achizitionate de romani de pe internet este condus, de plata facturilor de utilitati (42,8%), dupa care urmeaza imbracaminte/incaltaminte (37,8%), electronice (37,4%), cosmetice/parfumuri (34%), electrocasnice (30,9%), produse si servicii de telefonie mobila (28,8%), computere/componente computere (28,4%), carti/ziare/ reviste (22,3%), jucarii (14,4%), software/jocuri (12,8%), bilete la diferite spectacole/concerte (12,2%), bilete de avion (10,4%), produse alimentare (7,2%), produse sportive (6,8%), muzica/filme (6,3%), alte produse (10,2%).

 

In ceea ce priveste modalitatea de livrare, 77,3% prefera livrarea la domiciliu, restul optand pentru ridicarea produselor din magazine. Cele mai utilizate modalitati de plata sunt plata la livrarea coletului (79,3%), respectiv cardul bancar si transfer prin online banking.

 

Din analiza acestor date, putem spune ca este momentul ca din ce in ce mai multe companii de livrari la domiciliu sa adopte solutii fiscale si de incasare a banilor sigure pentru inregistrarea corecta a banilor la livrarea produselor.

Furnizam in permanenta servicii de calitate, impunand noi standarde pe piata in care activam si depasind asteptarile clientilor si colaboratorilor in domeniul distributiei de case de marcat si alte echipamente fiscale, precum si in domeniul comercializarii de echipamente de plati.
© Copyright Danubius-Exim 2017. Toate drepturile rezervate.