»

Actiune de informare din partea Directiei Generale Antifrauda Fiscala

In data de 6 decembrie 2016 s-a desfasurat o actiune de informare la nivel national, realizata de Directia Generala Antifrauda Fiscala. 

Aceasta actiune a vizat atat comerciantii cu amanuntul, cat si comerciantii cu ridicata, precum si alte domenii in care utilizarea caselor de marcat este necesara: baruri si restaurante, hoteluri, saloane de infrumusetare etc.

In cadrul campaniei de informare DGAF a distribuit materiale informative, in care sunt mentionate atat obligatiile comerciantilor, cat si eventualele sanctiuni prevazute de lege, in cazul in care se incalca prevederile legale in vigoare.

Pe site-ul oficial www.antifrauda.ro a fost publicat un document ce contine informatii complete privind principalele documente solicitate in timpul controlului operativ si inopinat. Va atragem atentia asupra urmatoarelor aspecte:

  • verificarea documentelor care atesta fiscalizarea casei de marcat 
  • detinerea Cartii de Interventii si a Registrului special
  • Detinerea documentelor ce contin informatii privind incasarile si inregistrarea operativa a incasarilor si platilor (raport X, documente din care rezulta incasarile prin POS, chitante pentru situatiile in care incasarile au fost inscrise in registrul special, etc.).

Va rugam sa consultati documentul publicat in intregime pe site-ul DGAF.

Furnizam in permanenta servicii de calitate, impunand noi standarde pe piata in care activam si depasind asteptarile clientilor si colaboratorilor in domeniul distributiei de case de marcat si alte echipamente fiscale, precum si in domeniul comercializarii de echipamente de plati.
© Copyright Danubius-Exim 2017. Toate drepturile rezervate.