CONTACTEAZA-NE

please enable javascript to view021 224.55.24 / 25

CENTRU SUPORTCLIENTI

Accesati suportul tehnic specializat in case de marcat prin serviciul call center.
DETALII
case de marcat
[17-11-2015]
Aplicatia Gestio Inventory software este o aplicatie de tip add-on pentru platforma iOS, ce permite inventarierea produselor utilizand tehnologia codurilor de bare. Aplicatia functioneaza cu un dispozitiv iPhone/iPad/iPod caruia i se ataseaza un accesoriu extern pentru scanare coduri de bare. In acest moment sunt folosite scannerele furnizate de DATECS din gama Linea Pro si Infinea TAB. Produsele trebuie sa fie etichetate prin sistemul de coduri de bare si apoi scanate cu ajutorul terminalelor mobile pe care este instalata aplicatia, operatiune formata dintr-un dispozitiv de scanare si un telefon Apple® iPhone®, tableta Apple® iPad® sau un dispozitiv media Apple iPod®. Aplicatia se gaseste in magazinul online dedicat iTunes si se poate descarca gratuit de toti utilizatorii echipamentelor Infinea TAB si Linea Pro. Avantajele acestei solutii sunt: reducerea costurilor si timpului alocat inventarului, monitorizarea continua a stocurilor si culegerea de informatii exacte in timp util, evitarea greselilor si erorilor ce pot aparea in timpul inventarelor clasice, obiectele sau produsele care nu au coduri de bare sau cele care nu pot fi scanate pot fi introduse manual si mai ales mobilitate in timpul operatiunilor de inventariere. Infinea TAB si Linea Pro sunt cititoare de coduri de bare produse de compania DATECS dedicate dispozitivelor Apple® iPhone®, iPad® si iPod®. Acestea permit citirea direct de pe tableta si telefon a codurilor de bare 1D/2D si comunica cu alte echipamente Datecs prin Bluetooth. Velin Ganev, directorul general adjunct al companiei Danubius Exim a declarat: ,,Compania noastra dezvolta in aceste moment mai multe solutii software dedicate pietei din Romania pentru echipamentele comercializate de catre noi, in special cele produse de catre firma DATECS. In acest fel suntem in continuare alaturi de clientii nostri in efortul lor de a mari gradul de competitivitate si eficienta, respectand promisiunea de a livra cele mai noi si eficiente tehnologii in domeniu”. Informatii detaliate despre echipamentele DATECS Infinea TAB si Linea Pro se gasesc pe site-ul www.danubius-exim.ro alaturi de o gama completa de produse dedicate mobilitatii companiilor precum imprimantele mobile fiscale si non fiscale. Mai multe informatii despre solutiile mobile comercializate de noi se pot gasi si pe website-ul mbs.danubius-exim.ro.
DETALII
[13-11-2015]
In calitate de clienti este recomandat sa fiti informati si de aceea va supunem atentiei cele mai frecvente cauze pentru aplicarea sanctiunilor contraventionale, conform prevederilor legale (aliniatul de mai jos), aplicate de ANAF in cazul unui control la punctul/e de vanzare (amenzi intre 3 000 – 60 000 lei): 1. Neindeplinirea obligatiei agentilor economici de a se dota si de a utiliza casele de marcat.2. Neemiterea bonului fiscal pentru toate bunurile livrate sau serviciile prestate, emiterea de bonuri cu o valoare inferioara celei reale si/sau neeliberarea facturii la solicitarea clientului.3. Neîntocmirea de documente justificative pentru sumele de bani introduse/extrase în/din sertarul casei de marcat. 4. Lista/denumire incompleta a produselor/serviciilor cu care este programata casa de marcat.5. Lipsa cartii de interventie si a registrului special plus actele care fac dovada fiscalizarii/schimbarii punctului de lucru etc. De asemenea nerespectarea obligatiei de a pastra, complete si actualiza cartea de interventie.6. Nerespectarea obligatiei de a notifica unitatea de service in momentul constatarii defectarii casei de marcat, neoperarea in registrul special a operatiunilor efectuale si neemiterea de chitante, in conditiile legii, pentru respectivele operatiuni si facturi la cererea clientului.7. Nerespectarea obligatiei de a incheia cu furnizorii de role contracte ferme continand clauzele de livrare numai a consumabilelor de tipul si cu caracteristicile tehnice prevazute in manualul de utilizare, care sa asigure mentinerea lizibilitatii datelor pe perioada de arhivare etc.8. Nerespectarea utilizatorilor caselor de marcat de a incheia cu distribuitorii autorizati de case de marcat contracte de service continand clauze care sa asigure conditiile de functionare optime pentru casa/le de marcat si care sa permita service-ul doar persoanelor autorizate, inregistrate in baza de date a MFP.9. Nerespectarea obligatiei de catre utilizatorii caselor de marcat de a pastra si arhiva rola jurnal, raportul fiscal de inchidere zilnica si registrul special.10. Nerespectarea obligatiei de a preda memoria fiscala spre pastrare si arhivare atunci cand este cazul (memorie fiscala defecta, plina, inchidere punct de lucru etc.).11. Neafisarea anunţurilor de atenţionare a clienţilor cu privire la obligaţia acestora de a solicita şi de a păstra bonul fiscal sau posibilitatea de a nu achita un bun sau un serviciu in cazul in care respectivul comerciant refuza sa dea bon fiscal.12. Nerespectarea utilizatorilor caselor de marcat de a efectua cel putin o revizie tehnica anuala asupra casei de marcat, schimbare data/ora (vara/iarna) si modificare cotei TVA cand este cazul.13. Detinerea la punctele de vanzare a bunurilor sau de prestare a serviciilor, a unor sume de bani care nu pot fi justificate prin datele inscrise in documentele emise cu aparatele de marcat electronice fiscale, in registrul special sau prin chitante. Datele de mai sus sunt cu titlu informativ si va ajuta sa fiti cat mai pregatiti in cazul unui control! Legislatie: - OUG 28/1999 aprobata prin Legea 64/2002 cu modificarile si completarile aduse prin Legea 264/2008, OUG 91/2014 aprobata prin Legea 267/2015, OUG 6/2015, OUG 8/2015 aprobata prin Legea 186/2015, OUG 10/2015 si OG 17/2015; - Norme metodologice aprobate prin HG 479/2003 rep. cu modificarile si completarile aduse prin OG 47/2007, Legea 264/2008; Ordinul 228/2014 si HG 73/2014.
DETALII
[22-10-2015]
Stimati clienti, In noaptea de 24 octombrie spre 25 octombrie 2015 are loc trecerea la ora de iarna, ora 4:00 devenind ora 3:00. Pentru a opera modificarea privind trecerea la ora de iarna, va rugam sa luati legatura cu firmele de service de la care ati achizitionat echipamentul Datecs. Daca intampinati probleme ne puteti contacta la tel. 021/200 60 00 – Call Center Danubius Exim sau pe e-mail: suport.datecs@danubius-exim.ro. Va multumim!
DETALII
Copyright: © Danubius Exim 2017
Danubius Exim | Str. Vasile Gherghel, nr. 12, sector 1, Cod postal: 011523, Bucuresti | Tel: 021-224 55 24 / 021-224 55 25 | E-mail: please enable javascript to view