CONTACTEAZA-NE

please enable javascript to view021 224.55.24 / 25

CENTRU SUPORTCLIENTI

Accesati suportul tehnic specializat in case de marcat prin serviciul call center.
DETALII
case de marcat
[13-11-2015]
In calitate de clienti este recomandat sa fiti informati si de aceea va supunem atentiei cele mai frecvente cauze pentru aplicarea sanctiunilor contraventionale, conform prevederilor legale (aliniatul de mai jos), aplicate de ANAF in cazul unui control la punctul/e de vanzare (amenzi intre 3 000 – 60 000 lei): 1. Neindeplinirea obligatiei agentilor economici de a se dota si de a utiliza casele de marcat.2. Neemiterea bonului fiscal pentru toate bunurile livrate sau serviciile prestate, emiterea de bonuri cu o valoare inferioara celei reale si/sau neeliberarea facturii la solicitarea clientului.3. Neîntocmirea de documente justificative pentru sumele de bani introduse/extrase în/din sertarul casei de marcat. 4. Lista/denumire incompleta a produselor/serviciilor cu care este programata casa de marcat.5. Lipsa cartii de interventie si a registrului special plus actele care fac dovada fiscalizarii/schimbarii punctului de lucru etc. De asemenea nerespectarea obligatiei de a pastra, complete si actualiza cartea de interventie.6. Nerespectarea obligatiei de a notifica unitatea de service in momentul constatarii defectarii casei de marcat, neoperarea in registrul special a operatiunilor efectuale si neemiterea de chitante, in conditiile legii, pentru respectivele operatiuni si facturi la cererea clientului.7. Nerespectarea obligatiei de a incheia cu furnizorii de role contracte ferme continand clauzele de livrare numai a consumabilelor de tipul si cu caracteristicile tehnice prevazute in manualul de utilizare, care sa asigure mentinerea lizibilitatii datelor pe perioada de arhivare etc.8. Nerespectarea utilizatorilor caselor de marcat de a incheia cu distribuitorii autorizati de case de marcat contracte de service continand clauze care sa asigure conditiile de functionare optime pentru casa/le de marcat si care sa permita service-ul doar persoanelor autorizate, inregistrate in baza de date a MFP.9. Nerespectarea obligatiei de catre utilizatorii caselor de marcat de a pastra si arhiva rola jurnal, raportul fiscal de inchidere zilnica si registrul special.10. Nerespectarea obligatiei de a preda memoria fiscala spre pastrare si arhivare atunci cand este cazul (memorie fiscala defecta, plina, inchidere punct de lucru etc.).11. Neafisarea anunţurilor de atenţionare a clienţilor cu privire la obligaţia acestora de a solicita şi de a păstra bonul fiscal sau posibilitatea de a nu achita un bun sau un serviciu in cazul in care respectivul comerciant refuza sa dea bon fiscal.12. Nerespectarea utilizatorilor caselor de marcat de a efectua cel putin o revizie tehnica anuala asupra casei de marcat, schimbare data/ora (vara/iarna) si modificare cotei TVA cand este cazul.13. Detinerea la punctele de vanzare a bunurilor sau de prestare a serviciilor, a unor sume de bani care nu pot fi justificate prin datele inscrise in documentele emise cu aparatele de marcat electronice fiscale, in registrul special sau prin chitante. Datele de mai sus sunt cu titlu informativ si va ajuta sa fiti cat mai pregatiti in cazul unui control! Legislatie: - OUG 28/1999 aprobata prin Legea 64/2002 cu modificarile si completarile aduse prin Legea 264/2008, OUG 91/2014 aprobata prin Legea 267/2015, OUG 6/2015, OUG 8/2015 aprobata prin Legea 186/2015, OUG 10/2015 si OG 17/2015; - Norme metodologice aprobate prin HG 479/2003 rep. cu modificarile si completarile aduse prin OG 47/2007, Legea 264/2008; Ordinul 228/2014 si HG 73/2014.
DETALII
[22-10-2015]
Stimati clienti, In noaptea de 24 octombrie spre 25 octombrie 2015 are loc trecerea la ora de iarna, ora 4:00 devenind ora 3:00. Pentru a opera modificarea privind trecerea la ora de iarna, va rugam sa luati legatura cu firmele de service de la care ati achizitionat echipamentul Datecs. Daca intampinati probleme ne puteti contacta la tel. 021/200 60 00 – Call Center Danubius Exim sau pe e-mail: suport.datecs@danubius-exim.ro. Va multumim!
DETALII
[20-10-2015]
Ultima extragere din cadrul loteriei bonurilor fiscale a avut loc in data de 18 octombrie si la aceasta extragere au participat bonurilor emise in perioada 1 – 30 septembrie 2015. REZULTATE EXTRAGERE 18 OCTOMBRIE 2015: Luna castigatoare: septembrie Ziua castigatoare: 16 Valoarea castigatoare: 274 In data de 25 septembrie 2015 a fost publicat in Monitorul Oficial ordinul MFP nr. 1151/2015 conform caruia va avea loc o noua extragere ocazionala in data de 27 decembrie, cu ocazia sarbatorii Craciunului. La aceasta extragere vor participa toate bonurile fiscale emise intre 1 septembrie si 30 noiembrie, iar premiul va fi tot de 1 milion de lei. Va reamintim faptul ca Loteria bonurilor fiscale poate fi organizata ocazional in urmatoarele situatii: cu ocazia sarbatorilor legale; atunci cand la extragerile lunare nu exista castigatori timp de 2 luni consecutive, precum si in alte situatii stabilite prin ordin al ministrului finantelor publice. Atentie! Un bon fiscal este considerat valid ca si castigator doar daca are inscrise elementele obligatorii care arata ca a fost emis cu o casa de marcat fiscalizata (exemplu: logotipul si seria fiscala a casei de marcat, data si ora emiterii bonului, precum si numarul de ordine al acestuia).
DETALII
Copyright: © Danubius Exim 2017
Danubius Exim | Str. Vasile Gherghel, nr. 12, sector 1, Cod postal: 011523, Bucuresti | Tel: 021-224 55 24 / 021-224 55 25 | E-mail: please enable javascript to view