CONTACTEAZA-NE

please enable javascript to view021 224.55.24 / 25

CENTRU SUPORTCLIENTI

Accesati suportul tehnic specializat in case de marcat prin serviciul call center.
DETALII
case de marcat
[14-01-2014]
Se estimeaza ca rata de penetrare a comertului online este de 20,6% in 2013, fata de 16,4% in 2010, iar valoarea acestuia (plati prin intermediul cardului) este preconizata a fi de 286 milioane euro. Potrivit unui studiu efectuat de Dedalus, topul serviciilor si produselor achizitionate de romani de pe internet este condus, de plata facturilor de utilitati (42,8%), dupa care urmeaza imbracaminte/incaltaminte (37,8%), electronice (37,4%), cosmetice/parfumuri (34%), electrocasnice (30,9%), produse si servicii de telefonie mobila (28,8%), computere/componente computere (28,4%), carti/ziare/ reviste (22,3%), jucarii (14,4%), software/jocuri (12,8%), bilete la diferite spectacole/concerte (12,2%), bilete de avion (10,4%), produse alimentare (7,2%), produse sportive (6,8%), muzica/filme (6,3%), alte produse (10,2%). In ceea ce priveste modalitatea de livrare, 77,3% prefera livrarea la domiciliu, restul optand pentru ridicarea produselor din magazine. Cele mai utilizate modalitati de plata sunt plata la livrarea coletului (79,3%), respectiv cardul bancar si transfer prin online banking. Din analiza acestor date, putem spune ca este momentul ca din ce in ce mai multe companii de livrari la domiciliu sa adopte solutii fiscale si de incasare a banilor sigure pentru inregistrarea corecta a banilor la livrarea produselor.
DETALII
[13-01-2014]
Incepand cu februarie 2014, angajatorii vor putea acorda salariatilor tichete de masa intr-o noua forma – electronica, si nu doar pe suport hartie (potrivit Legii nr. 291/2013 pentru modificarea si completarea Legii nr. 142/1998 privind acordarea tichetelor de masa, publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 701 din 15 noiembrie 2013). Tichetele de masa in format electronic sunt bonuri de valoare pe suport electronic si sunt destinate exclusiv acordarii alocatiei individuale de hrana a a salariatilor. Tichete vor fi emise sub forma unui card, dar care nu va avea caracteristicile asemanatoare cardului bancar, pentru ca nu permite retragerea de numerar. Astfel, tichetele de masa electronice nu vor avea urmatoarele functii specifice cardurilor bancare: nu va exista un cont de plati al salariatului atasat cardului;va fi inhibata functia de retragere de numerar, astfel incat sa nu permita efectuarea unor operatiuni de tipul retragerii de numerar de la terminale. Potrivit dispozitiilor care se vor aplica din februarie 2014, tichetul in format electronic va fi valabil numai daca sunt inscrise pe acesta sau sunt stocate intr-un alt mod in acesta urmatoarele informatii: numele si prenumele salariatului care este in drept sa utilizeze tichetul de masa;numele si adresa emitentului;date referitoare la perioada de valabilitate;interdictia de a fi utilizat pentru achizitionarea de tigari sau de produse alcoolice. Tichetele de masa in format electronic vor putea fi alimentate exclusiv cu valoarea nominala a tichetelor de masa acordate de catre angajator si vor putea fi utilizate doar pentru achitarea mesei sau pentru achizitionarea de produse alimentare. Spre deosebire de tichetele de masa pe suport hartie, care nu permit acordarea restului de bani la achizitionarea unor produse a caror valoare este mai mica decat valoarea nominala inscrisa pe tichet, tichetele electronice au un alt regim de utilizare.
DETALII
Tichetele de masa – acum mai usor de folosit
[23-10-2013]
Bucuresti, 23 octombrie 2013. Companiile Sedona ALM si Danubius Exim au dezvoltat in parteneriat prima solutie mobila fiscala pentru magazinele de retail folosind tablete si tehnologia Bluetooth pe casele de marcat DATECS. Aceasta solutie este unica si inovatoare datorita faptului ca avem acum o tableta iPAD pe care ruleaza o aplicatie de retail ce scaneaza produsul cumparat cu un cititor de cod de bara creat de DATECS pentru produsele Apple si emite bonul fiscal pe o casa de marcat dotata cu Bluetooth. Solutia a fost implementata in cel mai nou mall din Bucuresti – Promenada - pentru magazinul iCenter. “Iata ca si in Romania exista clienti doritori de solutii moderne. Solutii similare au fost implementate si in Statele Unite ale Americii, de catre companii de renume cum ar fi Verizon, Walmart, Lowe’s. Danubius Exim este mandra de distribuitorul sau Sedona care a dezvoltat o aplicatie de retail pe tablete care au sisteme de operare iOS si Android si ca urmare a facut posibila lansarea echipamentelor de ultima generatie a DATECS si in Romania.” a declarat Velin Ganev, Director General Adjunct Danubius Exim. “Suntem orientati spre tot ceea ce este nou si suntem deschisi sa lucram cu clientii pentru a oferi solutii noi si inovatoare ce raspund mai bine cerintelor acestora. Avem solutii pentru orice tip de client: supermaket, hypermarket, lanturi de farmacii sau chiar si pentru livrari la domiciliu.” “Am dezvoltat aplicatia Sedona POS cu scopul de a oferi comerciantilor din Romania avantajele folosirii dispozitivelor mobile in procesul de vanzare. Aplicatia este disponibila pentru telefoane si tablete, atat Android cat si iOS, putand functiona atat online cat si fara o conexiune la internet. La conceperea aplicatiei am pus accent pe obtinerea unui design intuitiv, pe oferirea de rapoarte utile adminstratorilor, pe conectivitatea cu echipamente fiscale DATECS si pe integrarea optionala cu diverse solutii software pentru back-office. Rezultatul este o aplicatie ce salveaza costuri si eficientizeaza activitatea de vanzare in multiple ramuri de comert, de la cele mai mici afaceri pana la companii multinationale.” Alexandru Lembrau – Director General Sedona Alm
DETALII
Copyright: © Danubius Exim 2017
Danubius Exim | Str. Vasile Gherghel, nr. 12, sector 1, Cod postal: 011523, Bucuresti | Tel: 021-224 55 24 / 021-224 55 25 | E-mail: please enable javascript to view