CONTACTEAZA-NE

please enable javascript to view021 224.55.24 / 25

CENTRU SUPORTCLIENTI

Accesati suportul tehnic specializat in case de marcat prin serviciul call center.
DETALII
case de marcat
[06-02-2014]
Castigul salarial mediu net a crescut in decembrie 2013, fata de noiembrie, cu 110 lei (6,7%), la 1.760 lei, ca urmare a acordarii de prime, cele mai mari castiguri, de 4.515 lei, fiind inregistrate in intermedieri financiare, iar cele mai mici, 940 lei, in hoteluri si restaurante, potrivit INS. "In luna decembrie 2013, in majoritatea activitatilor din sectorul economic nivelul castigului salarial mediu net a inregistrat cresteri fata de luna noiembrie 2013 ca urmare a acordarii de prime ocazionale (inclusiv pentru sarbatori, sfarsitul de an si pentru performante), sume din profitul net si alte fonduri (inclusiv tichete cadou si tichete de masa) sau a realizarii de productii ori incasarilor mai mari (in functie de natura contractelor). De asemenea, cresterile castigului salarial mediu net au fost influentate in unele activitati economice si de disponibilizarile de salariati cu castiguri salariale mici", arata Institutul National de Statistica (INS), intr-un comunicat. Cele mai mari cresteri ale castigului mediu net au fost in fabricarea produselor de cocserie si a produselor obtinute din prelucrarea titeiului (26,7%), in fabricarea produselor farmaceutice de baza si a preparatelor farmaceutice, fabricarea calculatoarelor si a produselor electronice si optice (intre 21% si 23,5%), in transporturi pe apa, telecomunicatii, extractia petrolului brut si a gazelor naturale, fabricarea hartiei si a produselor din hartie (intre 18% si 19,5%), respectiv in industria metalurgica, productia si furnizarea de energie electrica si termica, gaze, apa calda si aer conditionat, fabricarea altor mijloace de transport, fabricarea altor produse din minerale nemetalice, tranzactii imobiliare, activitati de asigurari, reasigurari si ale fondurilor de pensii (cu exceptia celor din sistemul public de asigurari sociale), fabricarea produselor din tutun (intre 15% si 18%). Scaderi, cauzate de acordarea in luna precedenta a primelor ocazionale ori de nerealizarile de productie ori incasarile mai mici (functie de contracte), au fost raportate pentru transporturile aeriene (cu 3%), respectiv tabacirea si finisarea pieilor, inclusiv fabricarea articolelor de voiaj si marochinarie, harnasamentelor si incaltamintei, prepararea si vopsirea blanurilor (0,5%).
DETALII
[29-01-2014]
Iata ca am creat primul catalog Danubius Exim. Prezentam produsele din oferta noastra (case de marcat, cititoare coduri de bare, imprimante mobile, etc) intr-un design modern si profesionist. Fiecare produs este insotit de: O prezentare a beneficiilor sale insotita de o imagine pentru o vizualizare directa a produsului de catre clientDescrierea specificatiilor tehnice pentru ca decizia de cumparare sa fie una corecta pentru clientConectivitatea acestuia cu alte sisteme si aparate pentru a impulsiona vanzarea unor solutii fiscaleRecomandari pentru linii de business – tipuri de afaceri pentru care un aparat se preteaza cel mai bine Catalogul este organizat in 14 capitole, fiecare capitol cu o culoare specifica, astfel incat sa va puteti orienta direct dupa culoarea capitolului. Catalogul poate fi: vizionat la urmatoarea adresa: http://issuu.com/danubiusexim/docs/catalog_danubius-exim sau poate fi descarcat la urmatoarea adresa: http://www.danubius-exim.ro/Catalog_Danubius_Exim.pdf
DETALII
[14-01-2014]
Se estimeaza ca rata de penetrare a comertului online este de 20,6% in 2013, fata de 16,4% in 2010, iar valoarea acestuia (plati prin intermediul cardului) este preconizata a fi de 286 milioane euro. Potrivit unui studiu efectuat de Dedalus, topul serviciilor si produselor achizitionate de romani de pe internet este condus, de plata facturilor de utilitati (42,8%), dupa care urmeaza imbracaminte/incaltaminte (37,8%), electronice (37,4%), cosmetice/parfumuri (34%), electrocasnice (30,9%), produse si servicii de telefonie mobila (28,8%), computere/componente computere (28,4%), carti/ziare/ reviste (22,3%), jucarii (14,4%), software/jocuri (12,8%), bilete la diferite spectacole/concerte (12,2%), bilete de avion (10,4%), produse alimentare (7,2%), produse sportive (6,8%), muzica/filme (6,3%), alte produse (10,2%). In ceea ce priveste modalitatea de livrare, 77,3% prefera livrarea la domiciliu, restul optand pentru ridicarea produselor din magazine. Cele mai utilizate modalitati de plata sunt plata la livrarea coletului (79,3%), respectiv cardul bancar si transfer prin online banking. Din analiza acestor date, putem spune ca este momentul ca din ce in ce mai multe companii de livrari la domiciliu sa adopte solutii fiscale si de incasare a banilor sigure pentru inregistrarea corecta a banilor la livrarea produselor.
DETALII
Copyright: © Danubius Exim 2017
Danubius Exim | Str. Vasile Gherghel, nr. 12, sector 1, Cod postal: 011523, Bucuresti | Tel: 021-224 55 24 / 021-224 55 25 | E-mail: please enable javascript to view