CONTACTEAZA-NE

please enable javascript to view021 224.55.24 / 25

CENTRU SUPORTCLIENTI

Accesati suportul tehnic specializat in case de marcat prin serviciul call center.
DETALII
case de marcat
[24-03-2017]
Va aducem la cunostinta faptul ca in noaptea de 25 martie spre 26 martie 2017 va avea loc trecerea la ora de vara, ora 4:00 devenind astfel ora 5:00. In acest sens este necesar sa operati modificarea in casa de marcat, pentru a afisa ora corecta. Pentru informatii privind realizarea modificarii de ora, va rugam sa luati legatura cu unitatile acreditate cu care aveti contract de service sau de la care ati achizitionat echipamentul Datecs. Lista unitatilor acreditate este disponibila pe site-ul nostru AICI. In cazul clientilor ce au incheiat un contract de service pentru case de marcat cu Danubius Exim, ne puteti contacta pentru informatii privind modificarea la numarul de telefon 021 200 60 00/ 021 200 60 29 - Call Center, prin e-mail: suport.datecs@danubius-exim.ro sau va puteti deplasa direct la sediul Danubius Exim in strada Vasile Gherghel, nr 12, sector 1, Bucuresti, incepand de luni dimineata, intre orele 09ºº - 18ºº.
DETALII
[23-12-2016]
Marii contribuabili vor fi obligati sa utilizeze numai case de marcat model nou incepand cu 1 IANUARIE 2018.Contribuabilii mijlocii vor fi obligati sa utilizeze numai case de marcat model nou incepand cu 1 APRILIE 2018.Contribuabilii mici vor fi obligati sa utilizeze numai case de marcat model nou incepand cu 1 AUGUST 2018. Conectarea noilor modele de case de marcat la serverul ANAF incepe cu 1 Noiembrie 2018.Se interzice vanzarea de case de marcat de tip vechi de la 1 Octombrie 2017. Normele de aplicare trebuiesc publicate pana la 31 martie 2017.
DETALII
[06-12-2016]
In data de 6 decembrie 2016 s-a desfasurat o actiune de informare la nivel national, realizata de Directia Generala Antifrauda Fiscala. Aceasta actiune a vizat atat comerciantii cu amanuntul, cat si comerciantii cu ridicata, precum si alte domenii in care utilizarea caselor de marcat este necesara: baruri si restaurante, hoteluri, saloane de infrumusetare etc. In cadrul campaniei de informare DGAF a distribuit materiale informative, in care sunt mentionate atat obligatiile comerciantilor, cat si eventualele sanctiuni prevazute de lege, in cazul in care se incalca prevederile legale in vigoare. Pe site-ul oficial www.antifrauda.ro a fost publicat un document ce contine informatii complete privind principalele documente solicitate in timpul controlului operativ si inopinat. Va atragem atentia asupra urmatoarelor aspecte:verificarea documentelor care atesta fiscalizarea casei de marcat detinerea Cartii de Interventii si a Registrului special Detinerea documentelor ce contin informatii privind incasarile si inregistrarea operativa a incasarilor si platilor (raport X, documente din care rezulta incasarile prin POS, chitante pentru situatiile in care incasarile au fost inscrise in registrul special, etc.). Va rugam sa consultati documentul publicat in intregime pe site-ul DGAF.
DETALII
Copyright: © Danubius Exim 2017
Danubius Exim | Str. Vasile Gherghel, nr. 12, sector 1, Cod postal: 011523, Bucuresti | Tel: 021-224 55 24 / 021-224 55 25 | E-mail: please enable javascript to view