CONTACTEAZA-NE

please enable javascript to view021 224.55.24 / 25

CENTRU SUPORTCLIENTI

Accesati suportul tehnic specializat in case de marcat prin serviciul call center.
DETALII
case de marcat

Fiscalizarea unei case de marcat

[12-08-2015]
Pentru fiscalizarea unei case de marcat se intocmeste un dosar pentru cerere de inregistrare (ANAF) – pentru mun. Bucuresti trebuie sa se prezinte personal unul dintre administrator sau asociat sau un delegat cu procura notariala.

LA A.N.A.F. AVETI NEVOIE DE URMATOARELE ACTE:

Actele primite la achizitionarea casei:
  • factura,
  • chitanta/ordin de plata
  • certificatul de garantie,
  • procesul verbal de sigilare de la Administratia Financiara, - copie
  • Avizul de la Comisia de Avizare. – copie
impreuna cu actele firmei dvs:

  • Copie dupa CUI;copie + original
  • Copie CIF, copie + original
  • Dovada punct de lucru, copie + original
  • Dovada de spatiu, copie + original
  • Cerere de atribuire a numarului de ordine (2 ex)
I. Cu aceste documente veti merge la AGENTIA NATIONALA DE ATRIBUIRE FISCALA din fiecare judet, pentru obtinerea numarului de ordine al casei de marcat.

Dupa ce ati obtinut numarul de ordine de la ANAF, sunati la Administratia Financiara din judetul unde aveti punctul de lucru si anuntati inspectorul ca ati achizitionat o casa de marcat pe care urmeaza sa o fiscalizati. Sunati apoi la Danubius-Exim SRL(tel. 021-224 55 24 / 021-224 55 25), in cazul in care ati achizitionat casa de la Danubius-Exim, sau la distribuitorii Danubius pentru a va programa in vederea fiscalizarii.

II. In cazul in care ati achizitionat casa de la Danubius-Exim, FISCALIZAREA CASEI DE MARCAT si SCOLARIZAREA se vor efectua GRATUIT LA SEDIUL SOCIAL, str. Vasile Gherghel ,nr.12, SECTOR 1, BUCURESTI , tel. 021/200/6025/26/27

III. La fiscalizare si scolarizare va veti prezenta impreuna cu casa de marcat, Registrul Special , Cartea de Interventii, stampila firmei si un set de role. Persoana care va lucra cu casa de marcat va fi scolarizata gratuit.

IV. Dupa scolarizare si fiscalizare se va completa Declaratia de Instalare in 4 exemplare care va fi semnata de Unitatea de Service si Dumneavoastra in calitate de Beneficiar.

• Mergeti apoi in termen de 24 de ore cu Declaratia de Instalare pentru a fi semnata si de inspectorul Administratiei Financiare pe care l-ati anuntat in prealabil. Documentul va fi inregistrat la Registratura pentru a va pune stampila si numarul de inregistrare.

• Un exemplar din aceasta Declaratie de Instalare va ramane la Administratia Financiara, un exemplar la Dumneavoastra, un exemplar la unitatea de service si un exemplar la Agentia Nationala de Atribuire Fiscala( A.N.A.F).

• Din acel moment veti putea incepe sa lucrati cu casa de marcat. Va uram success!

ATENTIE !
• FISCALIZAREA SE VA FACE IN TERMEN DE 7 ZILE DE LA DATA PRIMIRII NUMARULUI DE ORDINE DE LA A.N.A.F.
• DECLARATIA DE INSTALARE (IN 4 EXEMPLARE) SE VA DEPUNE LA ADMINISTRATIA FINANCIARA IN TERMEN DE 24 ORE DE LA FISCALIZARE.
[11-08-2015]
In acest articol regasiti informatiile necesare si pasii care trebuiesc parcursi pentru achizitionarea si punerea in functiune a unei case de marcat. Achizitia de casa de marcat se poate face direct de la Danubiu-Exim(in Bucuresti/Ilfov) sau de la un dealer local (localizat pe Internet). Achizitie casa de marcat de la Danubius – Exim (in Bucuresti/Ilfov) Puteti veni sa ridicati casa de marcat si actele de la sediul nostru din str.Vasile Gherghel, nr.12, sector 1, intre orele 9-18. Fiscalizarea si scolarizarea sunt gratuite la sediul firmei noastre. Daca doriti fiscalizarea la punctul dvs. de lucru, se va plati deplasarea tehnicianului (se va suna la numarul de telefon 021/200.6025/26/27 pentru programare). La ridicarea casei de marcat veti primi de la SC DANUBIUS EXIM SRL: factura,chitanta/ordin de platacertificatul de garantie,procesul verbal de sigilare de la Administratia Financiara, - copieAvizul de la Comisia de Avizare. – copie. La A.N.A.F. aveti nevoie de urmatoarele documente: I. ACTELE DE LA SC DANUBIUS EXIM SRL – fact.+chit.+certif.garantie(copie + original):procesul verbal de sigilare(in copie); Avizul de la Comisia de Avizare (in copie). Din partea firmei dvs. aveti nevoie de urmatoarele documente: Copie dupa CUI;copie + originalCopie CIF,copie + originalDovada punct de lucru,copie + originalDovada de spatiu,copie + originalCerere de atribuire a numarului de ordine (2 ex) I. Cu aceste documente veti merge la AGENTIA NATIONALA DE ATRIBUIRE FISCALA ILFOV– BUCURESTI STR. LUCRETIU PATRASCANU NR. 10,SECTOR 3 - pentru obtinerea numarului de ordine al casei de marcat. TEL. 021/340.16.00, FAX 021/340.51.91. II. Dupa ce ati obtinut numarul de ordine de la , sunati la Administratia Financiara din sectorul unde aveti punctul de lucru si anuntati inspectorul ca ati achizitionat o casa de marcat pe care urmeaza sa o fiscalizati. Sunati apoi la DANUBIUS-EXIM SRL tel. 021/200.6025/26/27 pentru a va programa in vederea fiscalizarii. III. FISCALIZAREA si SCOLARIZAREA se vor efectua GRATUIT LA SEDIUL SOCIAL AL SC DANUBIUS-EXIM SRL, str. Vasile Gherghel ,nr.12, SECTOR 1, BUCURESTI , tel. 021/200.6025/26/27 IV. La fiscalizare si scolarizare va veti prezenta impreuna cu casa de marcat, Registrul Special , Cartea de Interventii, stampila firmei si un set de role. Persoana care va lucra cu casa de marcat va fi scolarizata gratuit. V. Dupa scolarizare si fiscalizare se va completa Declaratia de Instalare in 4 exemplare care va fi semnata de Unitatea de Service (DANUBIUS-EXIM SRL) si Dumneavoastra in calitate de Beneficiar. VI. Mergeti apoi in termen de 24 de ore cu Declaratia de Instalare pentru a fi semnata si de inspectorul Administratiei Financiare pe care l-ati anuntat in prealabil. Documentul va fi inregistrat la Registratura pentru a va pune stampila si numarul de inregistrare. VII. Un exemplar din aceasta Declaratie de Instalare va ramane la Administratia Financiara, un exemplar la Dumneavoastra, un exemplar la SC DANUBIUS-EXIM SRL – ca unitate de service si un exemplar la Agentia Nationala de Atribuire Fiscala( A.N.A.F). VIII. Din acel moment veti putea incepe sa lucrati cu casa de marcat. Va uram succes. Achizitii case de marcat de la un dealer local 1. Contravaloarea casei de marcat se achita cu cash (nu se poate elibera prin rate); 2. Documente necesare pentru cumparare: actele firmei (certificat inmatriculare, cod fiscal si stampila); 3. Se intocmeste un dosar pentru cerere de inregistrare (ANAF) – pentru mun. Bucuresti trebuie sa se prezinte personal unul dintre administrator sau asociat sau un delegat cu procura notariala; 4. Termenul de rezolvare: 5-7 zile ; 5. Dupa obtinerea seriei fiscale se ia legatura cu firma de la care s-a cumparat casa pentru fiscalizarea casei de marcat; 6. Clientul trebuie sa se prezinte cu registrul special, cartea de interventii, casa de marcat si stampila; 7. Se face fiscalizarea si scolarizarea care sunt operatiuni gratuite, ele intrand in pretul casei de marcat; 8. Dupa efectuarea acestei operatiuni, clientul se prezinta in termen de 24h la sectia financiara de care apartine punctual de lucru, unde depune documentatia care contine cartea de interventii, registrul special sigilat, stampilat si cele 4 declaratii de instalare in original. 9. Dupa validare de catre Administratia Financiara, casa de marcat devine fiscala. ATENTIE ! • FISCALIZAREA SE VA FACE IN TERMEN DE 7 ZILE DE LA DATA PRIMIRII NUMARULUI DE ORDINE DE LA A.N.A.F. • DECLARATIA DE INSTALARE (IN 4 EXEMPLARE) SE VA DEPUNE LA ADMINISTRATIA FINANCIARA IN TERMEN DE 24 ORE DE LA FISCALIZARE.
DETALII
[10-08-2015]
Printre criteriile de alegere a modelului potrivit de casa de marcat se pot numara urmatoarele, in functie de necesitatile fiecarei societati: TIPUL DE AFACERE pe care comerciantul il dezvolta. Pe baza acestui criteriu casele de marcat pot fi impartite in:Case de marcat portabile (DP50 si DP05) - au tastatura gumata;Case de marcat stationare (MP55L, MP55B) - au tastatura clasica.Atentie! Pentru desfasurarea activitatii de comert ambulant, este nevoie ca respectiva activitate sa fie incadrata din punct de vedere al codului CAEN in aceasta categorie, respectiv cea de comert ambulant. In alegerea casei de marcat adecvate trebuie tinut cont si de facilitatile aparatului, astfel incat sa corespunda necesitatilor. FACILITATI:Numarul de articole;Tipul interfetei (aceast lucru se refera la porturile USB sau seriale, toate casele de marcat au astfel de porturi);Modul de lucru cu PC-ul (ONLINE, IN-LINE, OFFLINE);Dotarea cu Bluetooth: anumite modele de case de marcat pot fi dotate optional cu Bluetooth: DP05 BT, DP25 BT, DP 45 BT.
DETALII
[07-07-2015]
In data de 1 iulie 2015 a fost promulgata de catre Presedintele Romaniei legea care elimina impozitarea bacsisului. Legea a fost de asemenea publicata in Monitorul Oficial ieri si va putea fi aplicata din data de 9 iulie 2015. Conform noului act normative bacsisul nu va mai trebui sa apara marcat separat pe bonul emis prin casa de marcat, fiind abrogate de asemenea si dispozitiile ce prevad faptul ca angajatorul poate decide daca bacsisul ramane in firma sau daca se distribuie angajatilor. Totodata, salariatii nu vor mai fi obligati sa completeze Registrul de bani personali la inceputul programului. Impozitarea bacsisului, care implica emiterea unui bon fiscal distinct pentru suma primita, a fost introdusa prin OUG 8/2015, ce aducea modificari mai multor acte normative, dupa cum v-am prezentat in articolul privind sanctiunile pentru neutilizarea casei de marcat.
DETALII
Copyright: © Danubius Exim 2017
Danubius Exim | Str. Vasile Gherghel, nr. 12, sector 1, Cod postal: 011523, Bucuresti | Tel: 021-224 55 24 / 021-224 55 25 | E-mail: please enable javascript to view